אתר Everything PR האמריקאי מדרג את דני לוי תקשורת כאחד מששת משרדי יחסי הציבור הכי טובים בישראל.
בנימוקי הבחירה נכתב: "מאז הקמתו בדצמבר 2007, הגיע המשרד לטופ של המשרדים בישראל, עם לקוחות כמו קוקה-קולה, בנק הפועלים, סמסונג ואדידס. לוי מנהל משרד אגרסיבי ומוטה תוצאות, הצומח במהירות". עוד נכתב "הסוכנות מספקת שירותי יחסי ציבור, ניהול משברים, ייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תדמיתי ותקשורת פנים-ארגונית. הם עובדים בקשר יומי ואיניטמי עם לקוחות, ומסייעים להם עם המיתוג שלהם, כמו גם עם מהווים חלק מכל תהליכי קבלת ההחלטות של הארגונים אותם הם מייצגים".