לאחר הזכייה במדליית הזהב בתחרות המצוינות בפרסום גרנות, מהלך בזק במיינקראפט שיזם משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת ובוצע בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי, זוכה גם בפרס Booster של איגוד השיווק הישראלי, המנמק כי "הפרס מוענק למהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן, המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’. מדי רבעון מתכנס צוות שופטים, הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל, ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין".
כזכור, במסגרת המהלך שיזם שירן בוטבול, מנהל חטיבת הצרכנות של המשרד, נשכרה קבוצת היוטיוברים 'הפרלמנטום', לצלם פרק סודי שלם של סדרת הפולחן 'קופה ראשית', בתוך עולם המיינקראפט.
לאחר צילום הפרק, הפך 'סט הצילומים' למרכז מבקרים זמני של בזק במיינקראפט.
המהלך זכה להצלחה ותהודה גדולות במיוחד, והניב כבר בסוף השבוע הראשון, מיליוניי צפיות אורגניות בנכסים הדיגיטליים השונים של בזק.
דני לוי תקשורת מודה לראשות אגף השיווק של בזק על האמונה וההזדמנות לייצר קמפיין כה יצירתי.