מהלך בזק במיינקראפט, שיזם משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת ובוצע בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי, זכה במדליית הזהב בקטגוריית 'דיגיטל וסושיאל', בתחרות המצוינות בפרסום 'גרנות', הנחשבת לתחרות החשובה ביותר בתחום הפרסום בישראל.
במסגרת המהלך שיזם שירן בוטבול, מנהל חטיבת הצרכנות של המשרד, נשכרה קבוצת היוטיוברים 'הפרלמנטום', לצלם פרק סודי שלם של סדרת הפולחן 'קופה ראשית', בתוך עולם המיינקראפט.
לאחר צילום הפרק, הפך 'סט הצילומים' למרכז מבקרים זמני של בזק במיינקראפט.
המהלך זכה להצלחה ותהודה גדולות במיוחד, והניב כבר בסוף השבוע הראשון, מיליוניי צפיות אורגניות בנכסים הדיגיטליים השונים של בזק.
דני לוי תקשורת מבקשת להודות לראשות אגף השיווק של בזק על האמונה וההזדמנות לייצר קמפיין כה יצירתי.