דני לוי, מייסד דני לוי תקשורת, מבוקש מאוד כמרואיין, אך ממעט לדבר. כעת, רגע לפני השקת כלי הבינה המלאכותית מפיק הווידאו סורה, ולפני תחילת תחרות הפרסום גרנות, בה זכה המשרד בשנה שעברה בקטגוריית יחסי הציבור, הוא העניק ראיון נדיר למירן פחמן בפודקאסט Ear Catcher (של קהילת Creative First), הפלטפורמה המשפיעה ביותר לפרסום ושיווק בישראל. הוא דיבר על החשיבות של חברות להיות טובות במהותן ולא רק בשביל כותרות, והסכנות האורבות מעבר לפינה לתעשיית הפרסום (בניגוד לתעשיית יחסי הציבור) מרגע ש-SORA תהיה זמינה, ותשנה באופן דרסטי את פניה ואת כוח האדם שלה מתחילתה ועד סופה. ניתן להאזין לראיון המלא באתר וואלה.